Excel – Τιμολόγια 2 και Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων

50,00 +ΦΠΑ

Πρόγραμμα Excel για την τήρηση Βιβλίου με τα παραστατικά εσόδων-εξόδων και τη δημιουργία Παραστατικών Αποδείξεων/Τιμολογίων/Δελτίων Αποστολής/Αποδείξεων Εξόφλησης, τόσο για Παροχή Υπηρεσιών όσο και για Πώληση Προϊόντων, για τον επαγγελματία που προσέχει τη λεπτομέρεια, θέλει να ξεχωρίζει και να κάνει γρήγορα τη δουλειά του.
Περιλαμβάνονται αναλυτικές οδηγίες χρήσης. Ακόμα και αν δεν το έχετε αγοράσει, μπορείτε να τις κατεβάστε από ΕΔΩ για να δείτε πώς λειτουργεί.

Αποτελεί τη βελτιωμένη και επαυξημένη έκδοση του πιο λιτού και πιο οικονομικού (20,00€) Excel “Τιμολόγια” το οποίο πλέον δεν αναπτύσσεται περαιτέρω.

Διαβάστε παρακάτω τις δυνατότητες και τους αυτοματισμούς που περιλαμβάνει.

Σημειώσεις:
Δεν υπάρχουν ετήσιες συνδρομές ή άλλα έξοδα

Κατηγορία: Κωδικός προϊόντος: excelTIMOLOGIA2 Ετικέτες:

Περιγραφή

Εύχρηστο και λειτουργικό πρόγραμμα σε Excel για την έκδοση παραστατικών (αποδείξεων/τιμολογίων/δελτίων αποστολής/αποδείξεων εξόφλησης) τόσο παροχής υπηρεσιών όσο και πώλησης προϊόντων, με δυνατότητες και αυτοματισμούς ώστε να παράγουμε εύκολα και γρήγορα, πλήρη, όμορφα τιμολόγια που αποπνέουν επαγγελματισμό.
Στη βελτιωμένη αυτή έκδοση δημιουργείται και ένα βιβλίο σε μορφή πίνακα excel, όπου καταχωρούνται όλα τα παραπάνω παραστατικά εσόδων/δελτίων αποστολής/αποδείξεων. Από τον πίνακα αυτόν μπορούμε με διάφορα φίλτρα να δούμε για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τις παραγγελίες συγκεκριμένου πελάτη, ποιο ποσό μας έχει δώσει κ.λπ..

Στο ίδιο αρχείο excel υπάρχει και το βιβλίο εσόδων και εξόδων.

Δωρεάν ενημερώσεις για πάντα!

Γενικά Χαρακτηριστικά:

  • Τα παραστατικά διακρίνονται σε τρία είδη: 1) Αποδείξεις Λιανικής & Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών (“ΑΛΠΥ-ΤΠΥ“), 2) Αποδείξεις & Τιμολόγια Πώλησης Προϊόντων – Δελτία Αποστολής (“ΤΠ-ΔΑ“) και 3) Αποδείξεις Εξόφλησης Παραστατικών (“ΑΕ“).
  • Πίνακας “Πελάτες” (περιέχει όλα τα στοιχεία των πελατών μας).
  • Πίνακας “Υπηρεσίες” (περιέχει όλα τα στοιχεία των υπηρεσιών που παρέχουμε).
  • Πίνακας “Προϊόντα” (περιέχει όλα τα στοιχεία των προϊόντων που πουλούμε).
  • Στο φύλλο εργασίας “Παράμετροι” (εδώ εισάγουμε τις βασικές παραμέτρους του προγράμματος που χρησιμοποιούνται στα παραστατικά).
  • Πίνακας “ΒΙΒΛΙΟ” (περιέχει όλα τα παραστατικά που εκδίδουμε είτε είναι αποδείξεις είτε τιμολόγια, είτε παροχής υπηρεσιών, είτε πώλησης προϊόντων).
  • Φύλλο Εργασίας “ΑΛΠΥ-ΤΠΥ” (εδώ δημιουργείται το παραστατικό όταν πρόκειται για Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών).
  • Φύλλο Εργασίας “ΤΠ-ΔΑ” (εδώ δημιουργείται το παραστατικό όταν πρόκειται για απόδειξη ή Τιμολόγιο Πώλησης – Δελτίο Αποστολής).
  • Φύλλο Εργασίας “ΑΕ” (εδώ δημιουργείται το παραστατικό όταν πρόκειται για Απόδειξη Είσπραξης).
  • Πίνακας “Έσοδα” (περιέχει όλα τα παραστατικά εσόδων, τιμολογίων και αποδείξεων και υπολογίζεται ο οφειλόμενος ΦΠΑ μιας χρονικής περιόδου).
  • Πίνακας “Έξοδα” (εδώ καταχωρούνται όλα τα έξοδα).
  • Φύλλο Εργασίας “Παράμετροι Εσόδων-Εξόδων” (εδώ εισάγουμε τις κατηγορίες των εσόδων και εξόδων και το ποσοστό του ΦΕΜ, όπου υφίσταται).

Δυνατότητες:

  • Διαμόρφωση της επικεφαλίδας των τιμολογίων, όπως ακριβώς τη θέλουμε.
  • Μορφοποίηση των τιμολογίων (χρώματα, φόντο, γραμματοσειρές), όπως ακριβώς τα θέλουμε.
  • Εισαγωγή πελάτη με 4 τρόπους:
    α) συμπλήρωση κατευθείαν στο έντυπο του τιμολογίου,
    β) εύρεση πελάτη από λίστα που δημιουργείται βάσει όσων εκ των γραμμάτων της επωνυμίας του εισάγουμε,
    γ) εύρεση πελάτη βάσει του ΑΦΜ του και
    δ) από την καταβιβαζόμενη λίστα
  • Εισαγωγή παρεχόμενης υπηρεσίας / πωλούμενου προϊόντος με 4 τρόπους:
    α) συμπλήρωση κατευθείαν στο έντυπο του τιμολογίου,
    β) από τους κωδικούς των πωλούμενων υπηρεσιών/προϊόντων και
    γ) από την καταβιβαζόμενη λίστα ή από τους α/α της λίστας υπηρεσιών/προϊόντων
    δ) από λίστα που δημιουργείται βάσει όσων εκ των γραμμάτων της περιγραφής εισάγουμε,
  • Διαφορετική έκπτωση ανά γραμμή, δηλαδή ανά πωλούμενη υπηρεσία / προϊόν.
  • Δυνατότητα αντίστροφου υπολογισμού της έκπτωσης ανά γραμμή, βάσει δεδομένης τελικής τιμής με τον ΦΠΑ.
  • Δυνατότητα αντίστροφου υπολογισμού της καθαρής αξίας ανά γραμμή, βάσει δεδομένης τελικής τιμής με τον ΦΠΑ.
  • Αντίστροφος υπολογισμός έκπτωσης, δηλαδή για δεδομένη έκπτωση πόση είναι η καθαρή αξία.
  • Μέχρι και τρεις διαφορετικούς συντελεστές ΦΠΑ και συγκεντρωτική ανάλυση ανά συντελεστή ΦΠΑ σε ένα τιμολόγιο πώλησης προϊόντων.
  • Το ποσοστό ΦΠΑ θεωρείται αυτόματα 0% για ενδοκοινοτικές συναλλαγές (ΑΦΜ άλλων χωρών της Ε.Ε.).
  • Επιλογή του συντελεστή παρακρατούμενου φόρου για τα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών από τη σχετική λίστα των βασικών παραμέτρων.
  • Επιλογή ανά τιμολόγιο εμφάνισης τίτλου (“πρωτότυπο”, “αντίγραφο” κ.λπ.) και τελικού συνόλου στο άνω μέρος του τιμολογίου.
  • Επιλογή γλώσσας εμφάνισης του τελικού συνόλου ολογράφως (ελληνικά ή αγγλικά).
  • Ορισμός εικόνας – υδατογραφήματος ως φόντου στα τιμολόγια.
  • Ορισμός των δεκαδικών στρογγυλοποίησης.

Αυτοματισμοί:

  • Σε κάθε παραστατικό υπάρχει κουμπάκι “↓ Νέο Παραστατικό” δημιουργεί νέο παραστατικό. Οι ενέργειες που πραγματοποιούνται αυτόματα είναι οι εξής:
    α) ο αριθμός του παραστατικού λαμβάνει αυτόματα τιμή ίση με την τιμή εκκίνησης που ορίσαμε στο φύλλο “Παράμετροι” + το πλήθος των παραστατικών του ίδιου είδους που βρίσκονται στο “ΒΙΒΛΙΟ” +1,
    β) διαγράφονται τα υπάρχοντα στοιχεία για να έχουμε ένα νέο “καθαρό” και έτοιμο προς συμπλήρωση παραστατικό και
    γ) συμπληρώνεται αυτόματα η τρέχουσα ημερομηνία και ώρα.
  • Σε κάθε παραστατικό υπάρχει κουμπάκι “↗ Εκτύπωση” που μας μεταφέρει αυτόματα στην προεπισκόπηση εκτύπωσης.
  • Σε κάθε παραστατικό υπάρχει κουμπάκι “Εισαγωγή Νέου Πελάτη στη λίστα “Πελάτες που μας μεταφέρει στο φύλλο “Πελάτες” στην πρώτη ελεύθερη γραμμή και αντιγράφει εκεί τα στοιχεία του νέου πελάτη που γράψαμε στο φύλλο του παραστατικού.
  • Σε κάθε παραστατικό υπάρχει κουμπάκι “→ Αντιγραφή στο “ΒΙΒΛΙΟ” που δημιουργεί μια νέα σειρά στον πίνακα “ΒΙΒΛΙΟ” μετά την τελευταία εγγραφή και στην οποία σειρά αντιγράφει τα στοιχεία του παραστατικού μας.
  • Σε κάθε παραστατικό υπάρχει κουμπάκι “← Αναπαραγωγή Παραστατικού από το “ΒΙΒΛΙΟ”” που με βάση το είδος, τη σειρά και τον αριθμό του ζητούμενου παραστατικού, αντλεί από τον πίνακα “ΒΙΒΛΙΟ” τα ζητούμενα στοιχεία και τα αντιγράφει στο παραστατικό μας ώστε να μπορέσουμε να το τυπώσουμε ξανά.
  • Υπολογισμός του λαμβανόμενου ποσού (πληρωτέου) μετά την αφαίρεση της παρακράτησης φόρου και σε περίπτωση που αυτή είναι 0,00€ διαγράφεται η αντίστοιχη σειρά από το τιμολόγιο.
  • Εγγραφή του “Τελικού Συνόλουολογράφως είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά (αν επιλέξουμε το αντίστοιχο κουτάκι).

Επισημάνσεις:

  • Το πρόγραμμα είναι συμβατό με τις εκδόσεις για Windows του Microsoft Excel 2013 και άνω.
  • Θα πρέπει τα Windows να έχουν ρυθμίσεις στα Ελληνικά (βλ. το ερώτημα #3 στην καρτέλα “Ερωτήσεις – Απαντήσεις“).
  • Συμπληρώνουμε μόνο τα κελιά σε κίτρινο φόντο,
  • Πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσουμε τις μακροεντολές για να λειτουργούν τα κουμπάκια του μενού κ.ά..

Ερωτήσεις - Απαντήσεις

1. Μπορώ να έχω το πρόγραμμα σε έναν υπολογιστή γραφείου και στον φορητό μου ή το tablet;
Βεβαίως και μπορείτε να το έχετε και σε υπολογιστή γραφείου και στον φορητό και στο tablet σας ταυτόχρονα. Η άδεια χρήσης αφορά ένα πρόσωπο/εταιρεία, δηλαδή ένα ΑΦΜ για τον οποίο χρησιμοποιείται.

2. Τι απαιτείται για να λειτουργεί το πρόγραμμα ;
Απαιτείται να έχετε εγκατεστημένο το Microsoft Excel για Windows, έκδοση 2007 και πάνω.
Δεν λειτουργεί με τις αντίστοιχες εκδόσεις του OpenOffice, LibreOffice κ.λπ..
Επιπλέον, θα πρέπει οι ρυθμίσεις των διαχωριστικών για τις χιλιάδες και των υποδιαστολών να είναι αυτές που ισχύουν στην Ελλάδα, δηλαδή “,” για την υποδιαστολή και “.” για τα διαχωριστικά των χιλιάδων. Π.χ. “13.124,75” είναι ένας αριθμός σύμφωνα με τα ελληνικά πρότυπα. Αν τυχόν ο υπολογιστής σας δεν έχει αυτές τις ρυθμίσεις (συνήθως έχουν) μπορείτε να τις αλλάξετε μέσα από τις ρυθμίσεις των Windows. Δείτε περισσότερα ΕΔΩ.

3. Γιατί δεν λειτουργούν τα κουμπάκια;
Πρέπει να ενεργοποιήσετε τις μακροεντολές. Αυτό θα το κάνετε είτε κάθε φορά που ανοίγετε το αρχείο είτε μια φορά.
Αλλάξτε ανάλογα τις ρυθμίσεις στις “Επιλογές του Excel” > “Κέντρο Αξιοπιστίας” > “Ρυθμίσεις Κέντρου αξιοπιστίας” > “Ρυθμίσεις μακροεντολών“. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.

4. Πώς μπορώ να ξεκινήσω την αρίθμηση των παραστατικών όχι από το “1” αλλά από έναν άλλον αριθμό, π.χ. το “101”;
Στο φύλλο εργασίας “Παράμετροι” και στα κελιά C28~C37 eισάγετε τον τελευταίο αριθμό του παραστατικού που έχει ήδη εκδοθεί. Εισάγετε το μηδέν (“0“) αν πρόκειται να ξεκινήσετε την αρίθμηση από το “1“.

5. Υπάρχει όριο στο πλήθος των δημιουργούμενων παραστατικών;
Το όριο είναι 1.048.576! Ουσιαστικά άνω όριο είναι η μνήμη του υπολογιστή σας.

6. Πώς να μεταφέρω τα δεδομένα μου στη νέα έκδοση του Excel που μόλις κατέβασα;
Μπορείτε να αντιγράψετε τα δεδομένα σας (πελάτες, υπηρεσίες, προϊόντα, παραμέτρους κ.λπ.) από το παλιό σας αρχείο excel “Τιμολόγια” σ’ αυτό νεότερης έκδοσης, πολύ εύκολα και γρήγορα με την κλασική μέθοδο της αντιγραφής-επικόλλησης (copy-paste).
Ανοίγετε ταυτόχρονα στο Excel την παλιά έκδοση του προγράμματος “Τιμολόγια” και τη νεότερη που μόλις κατεβάσατε.
Ανοίγετε και στις δύο εκδόσεις (νέα-παλιά) το ίδιο φύλλο, π.χ. το “Pelates“.
Επιλέγετε στην παλιά έκδοση την περιοχή προς αντιγραφή και πατάτε τον συνδυασμό πλήκτρων Ctrl + C που είναι η συντόμευση για την αντιγραφή (copy).
Πηγαίνετε στη νέα έκδοση στο αντίστοιχο πάνω αριστερά κελί όπου θα ξεκινήσει η αντιγραφή και και πατάτε τον συνδυασμό πλήκτρων Ctrl + V που είναι η συντόμευση για την επικόλληση (paste).
Κάνετε το ίδιο και για τα υπόλοιπα φύλλα με τα δεδομένα (προϊόντα κ.λπ.).
Στο φύλλο “Parametroi” και για να επιλέξετε όλα τα κελιά μαζί με τη μία, θα πρέπει να καταργήσετε την προστασία του φύλλου (δεν υπάρχει κωδικός).
Στο έντυπο του τιμολογίου θα πρέπει εκτός από την αντιγραφή-επικόλληση της επικεφαλίδας να αλλάξετε και τα λογότυπο/σφραγίδα-υπογραφή με τα δικά σας.
Η όλη διαδικασία δεν θα σας πάρει πάνω από 2 λεπτά

7. Μπορώ να καταργήσω την προστασία στα φύλλα του Excel;
Ναι, μπορείτε γιατί δεν υπάρχει κωδικός.
Για να καταργήσετε την προστασία σ’ ένα φύλλο επιλέγετε από την καρτέλα “Κεντρική” της άνω μπάρας του Excel το “Μορφοποίηση” και στη συνέχεια το “Κατάργηση προστασίας φύλλου…”. Αυτό ήταν!

8. Θέλετε να λειτουργεί το Excel και με αγγλικά και ελληνικά ταυτόχρονα; (σ.σ.: τις παρακάτω οδηγίες μας τις έστειλε ένας από τους πελάτες μας και συνάδελφος μηχανικός, τον οποίο και ευχαριστούμε)
Εγκαθιστούμε σε αγγλικά Windows 10 την ελληνική έκδοση (ISO) του Office.
Αφού ολοκληρωθεί η εγκατάσταση ξεκινούμε πάλι την εγκατάσταση για να προσθέσουμε επιπλέον χαρακτηριστικά, αλλά από την αγγλική έκδοση (ISO) του ίδιου Office.
Ουσιαστικά εγκαθιστούμε πάλι τα ίδια μέρη του Office, αλλά στα αγγλικά.
Με αυτό τον τρόπο το Excel διαθέτει και τις δύο γλώσσες ταυτόχρονα

Αρχείο Αλλαγών

Ver. 22.03 – 19.03.2022

  • Εμφανίστηκε η στήλη με το κόστος στο φύλλο “Υπηρεσίες“.

Ver. 22.02 – 03.03.2022

  • Διορθώθηκε το πρόβλημα εμφάνισης στις εκτυπώσεις τμημάτων των αντικειμένων (επεξηγηματικά βέλη).

Ver. 22.01 – 04.08.2021

  • Διορθώθηκε το πρόβλημα εμφάνισης στα τιμολόγια/αποδείξεις παροχής υπηρεσιών, στην έκδοση MS Excel 2007.

Ver. 22.00 – 11.02.2021

  • Προστέθηκε νέα δυνατότητα για την επιλογή πελάτη από τον πίνακα πελατών, μέσω της αναγραφής μέρους της επωνυμίας.
  • Προστέθηκε νέα δυνατότητα για την επιλογή υπηρεσίας/προϊόντος από τον πίνακα υπηρεσιών/προϊόντων, μέσω της αναγραφής μέρους του ονόματος της υπηρεσίας/του προϊόντος.
  • Προστέθηκε και ένα κουμπάκι για την εισαγωγή στα πεδία της ημερομηνίας και της ώρας των τρεχουσών τιμών τους.
  • Τα φύλλα εργασίας με τους πίνακες εσόδων-εξόδων και τις παραμέτρων τους ενσωματώθηκαν στο βασικό αρχείο excel.
  • Με την αντιγραφή ενός παραστατικού στο φύλλο εργασίας “Biblio“, ταυτόχρονα αντιγράφονται και τα απαιτούμενα πεδία στο φύλλο εργασίας “Esoda“.
  • Γίνονται βασικοί υπολογισμοί για τον οφειλόμενο ΦΠΑ και τους συντελεστές τετραγωνιδίων του εντύπου Φ2 (περιοδική δήλωση ΦΠΑ) μια συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.
  • Επικαιροποιήθηκαν οι χώρες της ΕΕ μετά το Brexit.
  • Αφαιρέθηκε ο έλεγχος ΑΦΜ μέσω VIES.

Ver. 21.14 – 03.12.2020

  • Διορθώθηκε η μακροεντολή επιλογής πελάτη μέσω της καταβιβαζόμενης λίστας στο φύλλο “ΑΕ“.

Ver. 21.13 – 17.02.2020

  • Διορθώθηκε το “Δεκαέξι” στο Ολογράφως.

Ver. 21.12 – 10.02.2020

  • Διορθώθηκε το λάθος μη αναγραφής του τελικού συνόλου στο τιμολόγιο/απόδειξη παροχής υπηρεσιών της έκδοσης 2.11.

Biblio Ver. 1.02 – 06.02.2020

  • Προστέθηκε μία ακόμα στήλη στο φύλλο εργασίας των εξόδων για την καταγραφή των παγίων.

Ver. 21.11 – 06.02.2020

  • Εικαστικές αλλαγές και προσθήκες σημειώσεων σε περισσότερα κελιά στα οποία εισάγονται δεδομένα.
  • Νέα έκδοση των οδηγιών χρήσης (ver. 1.02).

Ver. 21.10 – 23.01.2020

  • Προστέθηκε η δυνατότητα να δίνουμε τις τελικές τιμές, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, και να υπολογίζονται οι καθαρές αξίες χωρίς ΦΠΑ, οι οποίες με ένα κλικ αντιγράφονται στο παραστατικό.

Ver. 21.02 – 15.01.2020

  • Στο βιβλίο Εσόδων-Εξόδων προστέθηκε ένα επιπλέον φύλλο για τα Έσοδα, χωρίς να μπαίνει αυτόματα πρόθεμα στις καταχωρήσεις των αριθμών των αποδείξεων/τιμολογίων. Οπότε είναι κατάλληλο και για πώληση αγαθών.
    Σε ξεχωριστό πρόθεμα, το ίδιο φύλλο για τα Έσοδα, μόνο όμως για όσους έχουν παροχή υπηρεσιών.

Ver. 21.01 – 14.01.2020

  • Οι τιμές των υπηρεσιών/προϊόντων μπορούν πλέον να λάβουν και αρνητικές τιμές.

Ver. 21.00 – 13.01.2020

  • Προστέθηκε η 1η έκδοση του ξεχωριστού excel  “biblio“, το οποίο αποτελεί ένα ανεξάρτητο “Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων”.
  • Καταργήθηκε η ειδική έκδοση “en” και πλέον είναι μία η έκδοση για όλους είτε έχουν ελληνικά είτε αγγλικά στις ρυθμίσεις των Windows.
  • Άλλαξε ο τρόπος δημιουργίας του “Ολογράφως”, πλέον δεν είναι μέσω κώδικα VBA και δεν υπάρχουν προβλήματα με τα ελληνικά. Υπάρχει περιορισμός ως προς μέγιστο ποσό που μπορεί να γραφεί ολογράφως και είναι το 1.000.000€.
  • Στα Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών (ΤΠΥ), μπορεί πλέον να αναγράφεται και η κράτηση τράπεζας στη συναλλαγή, πέρα από την ήδη υπάρχουσα προμήθεια PayPal και POS.
  • Άλλαξε ο έλεγχος ΑΦΜ μέσω του VIES. Πλέον δεν επιστρέφεται η τιμή στο excel αλλά παραμένει ανοιχτό το παράθυρο του Internet Explorer που ανοίγει στη σελίδα του VIES με το αποτέλεσμα του ελέγχου.

Ver. 20.21 & 20.21en – 04.11.2019

  • Προστέθηκε ειδική έκδοση “en” για όσους δεν έχουν τα ελληνικά στις ρυθμίσεις των Windows.
  • Βελτιώθηκε-διορθώθηκε ο αντίστροφος υπολογισμός της καθαρής αξίας για τα τιμολόγια προϊόντων (“ΤΠ-ΔΑ”), όπου ο υπολογισμός λειτουργούσε σωστά μόνο για τιμή ΦΠΑ 13%. Πλέον ως τιμή ΦΠΑ λαμβάνεται εκείνη της 1ης γραμμής του τιμολογίου, δηλαδή το κελί P23.

Ver. 20.20 – 05.07.2019

  • Κατά την αναπαραγωγή παραστατικού από το “Βιβλίο” αντιγράφεται και ο τρόπος πληρωμής/εξόφλησης.
  • Βελτιώσεις στη μορφοποίηση των αριθμών

Ver. 20.10 – 14.06.2019

  • Βελτιώσεις στην αντιγραφή του παραστατικού στο “΄Βιβλίο”

Ver. 20.00 – 09.05.2019

  • Η πρώτη έκδοση της νέας σειράς του δημοφιλούς excel “Τιμολόγια”